В епоху цифрових технологій, коли мобільний зв'язок давно став базовою потребою, поведінка деяких операторів викликає дедалі більше обурення серед користувачів.

Особливо якщо справа стосується таких елементарних послуг, як заміна SIM-картки.

Подорожчання мобільного зв'язку, фото: youtube.com
Подорожчання мобільного зв'язку, фото: youtube.com

Нещодавно в соціальних мережах спалахнув скандал, пов'язаний з компанією Vodafone Україна. Все почалося з відкликання обуреного клієнта, опублікованого на офіційній сторінці оператора. Чоловік розповів, що прийшов у фірмовий магазин Vodafone, щоб замінити пошкоджену SIM-картку, яка перестала працювати через звичайний зношування.

На його подив, замість безкоштовної заміни – як це роблять інші оператори – йому запропонували купити нову SIM-картку за 50 гривень. При цьому жодних додаткових послуг чи пояснень клієнт не отримав.

Чоловік уточнив, що користується послугами одразу двох мобільних компаній, і лише у Vodafone зіткнувся із подібною "послугою за гроші". Ця історія викликала резонанс серед користувачів і в коментарях під постом почали з'являтися десятки аналогічних скарг.

Vodafone
Vodafone

Користувачі звинувачують Vodafone у недружній політиці щодо лояльних клієнтів, адже знос SIM-карти – це звичайна справа, і компанії, на думку людей, зобов'язані враховувати такі ситуації, а не заробляти на них.

Читайте також:

Lifecell знову підвищить тарифи з 1 травня: чи вигідно переходити на Київстар чи Vodafone.

Обережно, клієнти lifecell: шахраї маскуються під мобільного оператора.