«Нова Пошта», яка колись славилася своєю швидкою і надійною службою доставки, тепер стикається зі значним падінням довіри клієнтів. Компанія, яка побудувала свою репутацію на ефективності, все частіше сприймається як синонім байдужості, розчарування і зростаючого невдоволення серед своїх користувачів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяНадійшло безліч скарг на низьку якість обслуговування, включно з розпакованими посилками, загубленими речами і непрофесійною поведінкою співробітників.
Один особливо гучний інцидент був пов'язаний з військовослужбовцем, який повідомив, що його посилка з критично важливим обладнанням була розграбована. Незважаючи на серйозність ситуації, реакція компанії була мінімальною: відділ не надав жодної значущої допомоги, а гаряча лінія не змогла надати жодної підтримки.
Обурення посилилося тим, що співробітники компанії, як повідомляється, грубо поставилися до матері солдата, яка звернулася по допомогу. Цей інцидент, хоча і є одним із найяскравіших прикладів, далеко не поодинокий, серед клієнтів циркулюють десятки подібних історій.
Замість того щоб вирішувати ці зростаючі проблеми, «Нова Пошта» знову підняла ціни у 2024 році. Нові тарифи, включно з додатковими надбавками за доставку, платним пакуванням і розрахунком ваги, шокували і розчарували багатьох клієнтів. Люди все частіше висловлюють своє невдоволення, деякі стверджують, що «Нова Пошта» стала монополістичною силою, користуючись відсутністю конкуренції на ринку.
Оскільки якість обслуговування продовжує погіршуватися, багато давніх клієнтів задаються питанням, чи зберігає компанія свою колись бездоганну репутацію, чи стала черговим прикладом корпоративної апатії перед обличчям зростаючого невдоволення клієнтів.
Нагадаємо, нові правила отримання пенсії: "Укрпошта" попереджає
Раніше «hyser» повідомляв, від нових цін очі полізуть з орбіт: пачка цигарок подорожчає майже на 50 гривень
Як повідомляв «hyser», "Нова пошта" втратить всіх клієнтів і скоро закриється? "Укрпошта" перехопить усі посилки